Re: Słabo :-)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 18:01:27 MET DST

"Czapski Pawel" <sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM>, wrote in

(...)
> to obrazasz Mnie ...A młokos to chyba ty jestes Malolacie.
> No Ciekawe ILE JESZCZE Osob mnie Zjebie...ciekawe za co... Za
> co...poczytac sobie wszystkie 'posty' wyslane przeze mnie... Matole

a) piszesz ze on lamie netykiete, a sam przykladem nie swiecisz.

b) gdzie naglowek postu?

c) gdzie masz zdeklarowane kodowanie polskich znakow?

d) po co cytujesz caly post?

e) po co cytujesz podpis?

f) naglowek z autorem postu oraz Message-ID zostawiel wiec o co chodzi?
Bez problemu mozna sie domyslic na czyj post odpowiada.

g) nie wycia Twojej czesci postu ale to powod zeby pisac w taki sposob w
usnecie.

h) przeczytaj sobie dokladnie jego post i post na ktory odpowiada (jak sam
piszesz najlepiej 10x). Potem pomys po co wogle odpisywales.

i) wskaz _dokladnie_ gdzie on cie obrazil.

j) PLONK warning za kulture

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"