Re: Celeron czy cos z Athlonow?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 14:13:27 MET DST

::
:: Zasada jest taka: kupując płytę możesz być pewien, że włożysz
:: do niej wszystkie obecnie dostępne procesory i ewentualnie jeden
:: czy dwa następne modele. Płyta pod AMD teraz kupowana obsłuży Athlony
:: do 2600+ i nie wiadomo, czy cokolwiek więcej, pod P4: do 2800 i też
:: nie wiadomo, czy cokolwiek więcej.
::
:: _Bardzo_ polecam raczej podchodzić do tego właśnie w ten sposób:
:: np. teraz kupić procesor klasy 2000, by potem wymieniać na 2800

ja bym powiedzial kupic dobry za dobra kase - 1700+ a pzoniej zmienic,
zreszta dojda serial ata, usb 2.0, agp x8 , bluetoothy i inne bajery i tez
bedzie chcial ktos wymienic :)

kupuje sie to co za dobra kase dostepne a reszte kasy wplaca sie do banku -
sam to przerabialem kupujac 166MMX za ok 1200zl - POj... mnie chyba (za rok
kosztowal 200zl)