Re: sb128pci cos trzeszczy

Autor: bias (bias_at_szklida.org)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 23:01:27 MET DST

> [...]
> zaczęły się "schody". A to nie wykrył mostka PCI i nie działała karta
> audio razem z ethernetem w ogóle, a to wykrył przy kolejnym uruchomieniu
> zały zestaw nowych urządzeń - raz nawet udało mi się zainstalować tą
> kartę audio ale właśnie niesamowicie trzeszczało w głośnikach...
> Siła trzasków jest porównywalna z siłą dźwieku. W sumie nie podejrzewałem
> problemu w komputerze i sprawdziłem z wrażenia głosniki - niestety
> na słuchawkach działo się to samo... Jest jeszcze jakaś szansa, że
> dałoby się zrobić reinstalkę MS Windows od początku, ale tego nie chcę.

to ty masz jakis inny problem
u mnie trzasniecia pierdniecia sa male i prawdopodobnie ten caly latency
pack by pomogl bo efekt jest taki sam jak sie np w jakims programie
muizycznyh ustawi za male latency to wtedy tez tak 'strzela'
tylko skad mam wziac ten latency pack..
albo jak to sie dokladnie nazywa bo w 4in1 tego nie ma