Re: sb128pci cos trzeszczy

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 22:32:20 MET DST

"Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> wrote in message news:aktnq6$52v$1_at_news.tpi.pl...
> Pytanko kontrolne..macie płytę na Via? To ściągnijcie via latency pack,,

Momencik... karta audio (najtańszy szmatławiec) działała bardzo dobrze
dopóki nie zabawiłem się z dyskiem twardym i nie przełożyłem Windows
na inną płytę główną. Po powrocie dysku do pierwotnego komputera
zaczęły się "schody". A to nie wykrył mostka PCI i nie działała karta
audio razem z ethernetem w ogóle, a to wykrył przy kolejnym uruchomieniu
zały zestaw nowych urządzeń - raz nawet udało mi się zainstalować tą
kartę audio ale właśnie niesamowicie trzeszczało w głośnikach...
Siła trzasków jest porównywalna z siłą dźwieku. W sumie nie podejrzewałem
problemu w komputerze i sprawdziłem z wrażenia głosniki - niestety
na słuchawkach działo się to samo... Jest jeszcze jakaś szansa, że
dałoby się zrobić reinstalkę MS Windows od początku, ale tego nie chcę.