Re: sb128pci cos trzeszczy

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 01:33:50 MET DST

> to ty masz jakis inny problem
> u mnie trzasniecia pierdniecia sa male i prawdopodobnie ten caly latency
> pack by pomogl bo efekt jest taki sam jak sie np w jakims programie
> muizycznyh ustawi za male latency to wtedy tez tak 'strzela'
> tylko skad mam wziac ten latency pack..
> albo jak to sie dokladnie nazywa bo w 4in1 tego nie ma

ano słusznie, u kolegi może być coś innego, ale te lekkie trzaski to wada
chipsetów via (a raczej pewnych ustawień w biosie). POlecam
www.viahardware.com i www.viaarena.com wiem, że gdzies to było ;-). Jak
przejżysz archiwum to pewnie znajdziesz bo problem był wałkowany, nie
pamiętam linku ;-|
3m się