Re: LiteOn OPINIE

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 23:43:17 MET DST

> Dla pirata nie nadaje się z pewnością,

Nie byl bym tego pewien. Ten sprzecior kopiuje wiekszosc zabezpieczen na
rynku. A jego cena pozwala wymieniac w miare czesto (no i gwarancja 23
miesiace robi swoje).

> ale do domowego zastosowania jak najbardziej.
Sprzet jest OK. Sam to kupilem i nie narzekam. Dodam, ze wczesniej mialem
Plextora 1210A (najbardziej udany plex wg mnie). Gdybym mial
ozliwosc -kupilbym go jeszcze raz. Natomiast wybralem LiteOna 40x i uwazam
ze dobrze zrobilem. PRzy wiekszych prekosciach nagrywania (x40) plytki sa
troche dluzej odczytywane przez napedy, ale to chyba "urok" wszysktich
szybkich napedow.
Poza tym ten model latwo upgredujesz do 48x i dostajesz gratis tryb P-CAV,
predkosc 48x i MountRainer.