KT266A czy 333 trudny wybór...

Autor: ropian (ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 10:50:32 MET DST

witam
Mam możliwośc zamiany k7s5a
w tym tygodniu
Przejrzałem mnóstwo stron także forum i im więcej czytam tym trudniej mi sie
zdecydować

Czy jest sens kupować kt333 (juz niedługo wchodzi kt400)

obecnie mam pamiec /266 i nie bede innych kupować
również nie korzystam z raidu (i raczej nie będe)
także usb jest mi obce chociaz kto wie jak kupie drukarke

wybrałem więc nastepujące płyty(Ceny komputonik na giełdzie w wawie moze
bedza tansze )
Gigabyte
Ga 7v TXH+ KT 266A 365zł
Ga 7VRX KT333 429zł

MSI
K7T266Pro2A 342zł
KT3 ULTRA2 KT 333 484zł

SOLTEK
75 DRV 4 KT266A 415zł
75 DRV5 KT333 445zł

I na tych płytach opieram swój wybór
w zasadzie wszystkie modele sa podobne
Gigabyte sa stabilne i niezbyt wydajne
Msi to dobre płyty i wypasione
Soltek...w zasadzie bez bajerów ale dobre
I teraz naprawde mam ból głowy
w zasadzie mógłbym wziąść kazdą bo spełniają moje wymagania
ale....
mój faworyt (to co ma /cena)
Ga 7v TXH+ KT 266A ma najlepszy kodek dzwiekowy(albo mi sie wydaje..)
i nie ma złącz cnr( mi zbedne)
kazda ma ata/133 oprócz K7T266Pro2A
dysku nie będe zmieniał mam ata/100
nie jestem typem podkręcacza jak pójdzie cos to dobrze jak nie to nie

do płyty mam zamiar kupić athlona XP 1600 -1800
nad colerem jeszcze nie myslalem
obudowe 300W -chyba codegon na lepsza kasy nie starczy

całość musi sie zmiescic w 950 zł na fakturze

Proszę o porade
Pozdrawiam Robert
ps
( chyba wezme aspiryne głowa mnie rozbolała)