Re: KT266A czy 333 trudny wybór...

Autor: Altair (altair_at_mail.w.sygnaturce.invalid)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 15:59:13 MET DST

Dnia Sun, 1 Sep 2002 10:50:32 +0200, "ropian" <ropian_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

>Czy jest sens kupować kt333 (juz niedługo wchodzi kt400)
>
>obecnie mam pamiec /266 i nie bede innych kupować
>również nie korzystam z raidu (i raczej nie będe)
>także usb jest mi obce chociaz kto wie jak kupie drukarke

W takim razie myślę, że płyta MSI 266Pro2A będzie dla Ciebie najlepsza
:) KT333 działając z pamięciami 266 nie będzie w ogóle szybszy od 266A
więc nie ma po co przepłacać. Jedynie można o nim myśleć gdybyś w
przyszłości planował kupno Athlona na szynie 333 i nowych pamieci. Co
do kodeków dzwiękowych to niestety prawie każdy zintegrowany będzie
gorszy od osobnej karty dzwiękowej więc nie spodziewaj się po nich
cudów :(

Marek

--
altair_m[+at+]go2.pl http://www.altair4.prv.pl http://www.metalmidi.prv.pl
We sail through endless skies, stars shine like eyes...