Re: KT266A czy 333 trudny wybór...

Autor: CIN (cinkow_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 13:08:12 MET DST

Mialem ten sam problem i wybralem
> MSI
> K7T266Pro2A 342zł
czekam az przysla:)

> do płyty mam zamiar kupić athlona XP 1600 -1800
> nad colerem jeszcze nie myslalem
> obudowe 300W -chyba codegon na lepsza kasy nie starczy
>
> całość musi sie zmiescic w 950 zł na fakturze
o to w sumie tez chodzilo

> ( chyba wezme aspiryne głowa mnie rozbolała)
mnie tez bolala.zalozenia mialem te same:dysk juz mam ATA100,pamieci DDR333
o wiele drozsze od DDR266, usb2.0 nie bede uzywal,raidu raczej tez nie,poza
tym roznice w chipsecie miedzy KT333 a KT266 (dla zwyklego uzytkownika)
prawie niezauwazalne.Wniosek narzuca sie prosty.Wytypuj plytke i ja
kup,problem z glowy.Szkoda zdrowia.Poza tym bum komputerowy postepuje tak
szybko,ze zawsze mozna sprzecik zmienic...
pozdrawiam
Marcin