Re: Dysk - Bad block - Notebook ...Pilne!

Autor: Ja (victor72_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 10:35:17 MET DST

Uzytkownik "Kajetan Zmuda" <kajzmuda_at_polbox.com> napisal w wiadomosci
> Dane: notebook Fujitsu
> Dysk Fujitsu 10 GB
> 1 partycja ok.3 gb
> 2 partcja 7 GB
> Problem : Na 2 partycji mnostwo bad blockow
> ok.6% pojemnosci.
>
> Pytanie : Czy normalne uzytkowanie w/w notebooka
> jest w stanie spowodowac taki stan
> czy (jak przypuszczam ) po prostu dysk sie sypie ?

Tak dysk sie sypie. Uzywajac notebooka, mogles nim gdzies uderzyc, nawet
delikatnie i bec! gotowe. Dyski niestety tak maja. Musisz sie liczyc z tym,
ze bad blocków bedzie coraz wiecej i wiecej a potem.... :(
Co do drugiego pytania - niestety nie wiem.