Re: plyty glowne

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:04:17 MET DST

> ... Chodzi mi o takich ludzi
> ktorzy sie przesiadli z jakies badziewistej plyty
> na lepsza ,wiec maja mozliwosc porownania.

widzisz dopiero w 3 poscie napisales dokladnie od kogo chcesz uzyskac info -
a nie mozna bylo od tak od razu

> ...To tak jakbym ja na post jaka
> jest roznica pomiedzy taka a taka karta graficzna ...

co do wydajnosci to "wszystko" zalezy od ukladu na jakim jest zbudowana
graficzka i taktowania rdzenia oraz pamieci - wiec wystarvczy przejrzec te
nielubiane przez Ciebie testy w necie zeby sie przekonac o wydajnosci - a co
do jakosci to trzeba miec szczescie bo co ze bedziesz kupowal _super_hiper_
model skoromozesz trafic akurat na slabszy egzemplaz, dlatego IMHO najlepiej
kupowac w miejscu gdzie istnieje mozliwosc wymiany sprzetu (lub nawet
przetestowania na miejscu...)

zmiezam do tego ze IMHO opinnie uzytkownikow beda w takim samym stopniu
_nieobiektywne_ co opinnie w serwisach internetowych

> kazde info mi sie przyda ,poprostu chce znaj roznice wydajnosciowa. Nie
> wazne na czym to bedzie testowane.

ale tu wieksze znaczenie ma karta graficzna - przykladowo na Duronie 1200 i
GF4Ti 4400 wynik w 3DMarku moze byc wyzszy niz np na Athlonie XP 1600 i
Radeonie 7500 (zakladajac ze na mobo z takim samym chipsetem ale innego
producenta) - i jak sobie z tym poradzisz ???

pozdrawiam