Problem z Laptopem prosze o pomoc!

Autor: BW (bw_at_nie-spamuj-life.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:21:36 MET DST

Witam !
Mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic wiec prosze o pomoc moze
ktos juz mial taki klopot i wie jak go rozwiazac.

Posiadam laptopa Toshiba 3440CT z dyskiem twardym 6 GB oraz BIOSem 1.6
niedawno postanowilem wymiec dysk twardy na wiekszy.
Zakupilem dysk Toshiby 30 GB - btw z zewnatrz nieml identyczny.

Zamontowalem go i co sie okazalo :
- DOS widzi wszystko nawet partcje w ostatnich 500 MB tych 30 GB
- DOS startuje z dysku
- MS Windows 2000 oraz XP podczas bodtowania wyswiatlaja tylko migajace
 podkreslenie na czarnym ekranie nie laduje sie nawet ntldr (?)
- zainstalowalem BootIt i probowalem direct zabotowac z partycji win2000
pojawil sie wtedy komunikat Read disk error
- Partycje zakladam ponizej 1024 cylindra btw z dysku 6 GB bootuje sie z partycji
3 GB czyli ponad 1024 cylinder (?)
- natomiast po wlozeniu do innego laptopa nopwszego lub podp[ieciu do peceta poprzez
przejsciowke dziala.

Juz nie mam pomyslow co zrobic moze ktos jest w stanie mi pomoc.

bw