Re: plyty glowne

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 18:39:50 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości

> widzisz dopiero w 3 poscie napisales dokladnie od kogo chcesz uzyskac
info -
> a nie mozna bylo od tak od razu

??

> ale tu wieksze znaczenie ma karta graficzna - przykladowo na Duronie 1200
> GF4Ti 4400 wynik w 3DMarku moze byc wyzszy niz np na Athlonie XP 1600 i
> Radeonie 7500 (zakladajac ze na mobo z takim samym chipsetem ale innego
> producenta) - i jak sobie z tym poradzisz ???

zgadzam sie. Musze chyba wyjasnic dlaczego tak sie uczepilem tego 3dmarka.
Otoz przegladalem testy uzytkownikow i porownywalem ze swoim wynikiem. No i
troche zbladlem ,bo wynik dosyc odbiegal od innych podobnych konfiguracji.
Jedyna roznica byla praktycznie w plycie glownej. Ja mam slabego ECS'a ,a
tam w testach na podobnym konfigu ludzie mieli Abity ,Asusy ,MSI. Wiec
chcialem wiedziec ,czy to mozliwe zeby sama plyta glowna miala taki wplyw na
szybkosc systemu. I zeby nie bylo ,ze jestem maniakiem cyferek jak ktos to
okreslil. Poprostu chce wiedziec ,czy z moim kompem jest cos nie tak i czy
przypadkiem nie powinien chodzic szybciej. Szukam przyczyny ,moze zle
ustawienia w biosie? Stad moje pytanie.

--
pozdrowienia
MarkX