Re: plyty glowne

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 07:12:59 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> napisał w wiadomości

> jak Ty to sobie wyobrazasz - jak mam porownywac moja plyte glowna Asusa np
> MSI ktorej nie posiadam ???
> skoro Ty pracujesz w firmie komputerowej i nie mozesz zrobic testow
> porownawczych to jak ja nabywca konkretnego egzemplaza mam porownywac
swoje
> mobo z tymi ktorych na oczy nie widzialem ???

ja cie krece ,czemu wogole piszesz taki glupoty. Chodzi mi o takich ludzi
ktorzy sie przesiadli z jakies badziewistej plyty
na lepsza ,wiec maja mozliwosc porownania. To tak jakbym ja na post jaka
jest roznica pomiedzy taka a taka karta graficzna napisal " jak Ty to sobie
wyobrazasz - jak mam porownywac moja karte graficzna X np z
> Y ktorej nie posiadam ???"

> bo logiczne jest ze wiekszosc zadowolonych uzytkownikw bedzie zachwalala
> swoja plyte (nieswiadomi ze moga istniec lepsze)

mi chodzi o realne wyniki

> BTW mam pytanie zaadnicze - czy bedziesz "gral" tylko w 3DMarka ze taki
> wazny jest ten wynik, a co np z QIII, UT i innymi ktorych nie chce mi sie
> wyliczac ?

kazde info mi sie przyda ,poprostu chce znaj roznice wydajnosciowa. Nie
wazne na czym to bedzie testowane.

--
pozdrowienia
MarkX