Re: R 8500 a 9000

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 09:14:49 MET DST

voytec wrote:
> Mam dobrze wyciszony komp(zasilacz Chieftec ,na procu Zalman 1500 obrotow) i
> zdecytdowalem sie na Radka.-firmy Powercolor.I teraz mam dylemat.
> Czy wziac wersje 9000 nie PRO na radiatorku czy tez R8500 Pro pelne
> taktowanie na wentylatorze.Czy ten R8500 ma glosny wentyl,czy moizna go
Jesli 8500 ma byc cichy to raczej herculesa.

Sam sie nad tym problemem zastanawialem i rozwiazanie jest takie.
Instalujemy r8500 z jak najwiekszym radiatorem. Odlaczamy wiatrak.
Znajdujemy jakas uszkodzona karte pci. Papierem sciernym usuwamy
sciezki na styku pci. Przykladamy do karty r8500 i na wysokosci
radiatora wycinamy 7.5 do 8cm otwor. na ten otwor mocujemy wiatrak
8cm. Wiatrak podlaczamy pod 5 lub 7V a karte z wiatrakiem w slot pci
bezposrednio pod karta agp.

Tom