Re: R 8500 a 9000

Autor: Szymon (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 21:01:16 MET DST

voytec napisał(a):

> Mam dobrze wyciszony komp(zasilacz Chieftec ,na procu Zalman 1500
> obrotow) i zdecytdowalem sie na Radka.-firmy Powercolor.I teraz mam
> dylemat. Czy wziac wersje 9000 nie PRO na radiatorku czy tez R8500 Pro
> pelne taktowanie na wentylatorze.Czy ten R8500 ma glosny wentyl,czy

IMO ten wentylator na R8500 będzie dla Ciebie za głośny, a przynajmniej był
za głośny dla mnie (na Ati OEM by Szafir ;-) ). Ja wywaliłem tę namiastkę
radiatora z Radka, przykleiłem na kropelkę aluminiowy radiator 50x50
CoolerMastera, a do chłodzenia użyłem drugiego wentylatora Zalmana 92x92 w
silent, który przykręciłem do zalmanowskiego ramienienia (jako, że też go
masz mógłbyś zrobić to samo). Efekt: cichusieńkie i wydajne chłodzenie - chip
radka udało mi się podkręcić stabilnie na 305MHz, chociaż i tak na co dzień
chodzi na 126MHz - zawsze trochę chłodniej pod biurkiem :-).
Wadą takiego rozwiązania jest konieczność zrywania radiatora.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                          mailto:mooscimol_at_o2.pl