Szok: vga->tv

Autor: Robi (robertsl_at_posejdon.wpk.p.lodz.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 09:31:16 MET DST

Witam!

 Slyszalem od kumpla ze mozna w prostu sposob podlaczyc wyjscie karty
graficznej(d-sub 15pin) do wejscia telewizora(cinch), oczywiscie go
wysmialem, bo przeciew
sygnal rozdzielony na rgb i w dodatku synchrozizacja pozioma i pionowa.
Ale mina mi zrzedla, gdy zobaczylem ze sa takie przejsciowki z vga na
>telewizor. Oczywiscie podpytalem dalej kumpla i powiedzial mi ze w sieci
widzial jakis prosty schemat do podlaczenia zwyklej karty vga do
telewizora, ale nie pamieta linku, moze widzieliscie w sieci cos takiego,
to napiszcie lub jak to zrobiliscie i czy faktycznie to mozliwe

Pozdrawiam