R 8500 a 9000

Autor: voytec (margge_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 15:56:35 MET DST

Mam dobrze wyciszony komp(zasilacz Chieftec ,na procu Zalman 1500 obrotow) i
zdecytdowalem sie na Radka.-firmy Powercolor.I teraz mam dylemat.
Czy wziac wersje 9000 nie PRO na radiatorku czy tez R8500 Pro pelne
taktowanie na wentylatorze.Czy ten R8500 ma glosny wentyl,czy moizna go
ewentualnie usunac(jest to mozliwe??) i zastapic radiatorem-tylko mam
pytanie jakim???-no i nie wiem czy wentylatory na ATI sa zdejmowane czy
przyklejane..Chcialbym tego 8500 bo ma pewnie lepsza wydajnosc(czy wiecie
jak duza jest roznica miedzy 9000 nie pro a 8500full??)
Sorry ze przynudzam ale musze jutro podjac ostateczna decyzje--Dziekuje za
ew. pomoc.