SDRAM i nagrywarka

Autor: maLy (maly2002_at_gazeta.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 14:15:41 MET DST

Bardzo prosze o pomoc :
Posiadam : Celeron 466 + plyta Acorp BX (bios AWARD) + 2x128MB SDRAM (PC133)

1) Kiedy wlozone sa obydwie kostki (czyli 2x128 MB) komputer czesto zawiesza
sie w nieoczekiwanych momentach (podczas startu , podczas sluchania muzyki ,
czasami wogole sie nie wlaczy ). Kiedy kazda kostka jest osobno (obojetnie
ktora) (1x128 MB) wszystko dziala OK. Co mam z tym zrobic ?? (pamiec jest
nowa - kupiona w sklepie). Z tym ze tutaj mala uwaga. Kiedy pierwszy raz
wlozylem pamiec pokazal mi sie bodajze komunikat :
Suggested CAS latency time is "3"
kiedy zmieniam to w BIOS'ie na 3 i tak nic nie pomaga.
(kiedy kosci sa osobno to jedna ma to ustawienie na "2" a druga na "3")
Moze ma to jakis zwiazek z tymi "wieszaniami" ???

2) Chcialem dowiedziec sie czegos wiecej na temat ngrywarki CyberDrive
16x12x40.Czy ktos posiada taki sprzet ? Jak sie sprawuje ? Czy jest wart
kupienia ?

Prosze pomozcie

maLy