Re: SDRAM i nagrywarka

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 17:51:10 MET DST

> 1) Kiedy wlozone sa obydwie kostki (czyli 2x128 MB) komputer czesto
zawiesza
> sie w nieoczekiwanych momentach (podczas startu , podczas sluchania
muzyki ,
> czasami wogole sie nie wlaczy ). Kiedy kazda kostka jest osobno
(obojetnie
> ktora) (1x128 MB) wszystko dziala OK. Co mam z tym zrobic ?? (pamiec
jest

Zmień 2x128 na 1x256. Możesz też wymienić te pamięci na dwie takie
same, tej samej firmy. Sprawdź też w BIOS'ie ustawienia pamięci.
Np. CL=3 i DRAM Timming=sdram 8/10ns czy podobne opcje.
Jeśli ustawisz opcje pamięci na najmniej agresywne to powinno
działać, ale wtedy spadnie wydajność.

A posty na grupę wystarczy wysyłać w jednym egzemplarzu.

--
Wonder
Pisząc na priva usuń z adresu literkę S