problem z wypalaniem

Autor: Brzoza (dcast_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 14:06:28 MET DST

Czesc!
Od pewnego czasu mam problem by wypalic sobie plytke. Juz opisuje objawy:
Czasem podczas wypalania komputer zawiesza sie kompletnie, zostaje tylko
zimny reset. Innym razem wykakuje Write Error i plytka idzie do kosza.
Komputer zawiesza sie jedynie przy wypalaniu. Tak mam podlaczony sprzet:
IDE PRIMARY MASTER HDD
IDE PRIMARY SLAVE CD-ROM LG
IDE SECONDARY MASTER CD-RW LG
IDE SECONDARY SLAVE NONE

w PANEL STEROWANIA > SYSTEM > MENADZER URZADZEN > CD ROM mam "ptaszki" w:
Rozlacz
Automatyczne powiadamianie przy wkladaniu
DMA
zarowno przy CD-ROMIE jak i CD-RW

Czy moze to byc wina HDD ?
Cos zmienic w ustawieniach ?