Re: Abit BE6-II & Seagate 40GB UDMA100

Autor: Darek (darkk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 14:08:50 MET DST

Witam,

I ja pozwole sobie przylaczyc sie do tej dyskusji. W sumie tylko
potwierdze to co juz zostalo napisane. Mam jednak wrazenie,
ze Abit nie popisal sie z tym kontrolerem. Tez uzywalem go jakis
czas i zrezygnowalem chociaz jakos tam dzialalo. Z moich
obserwacji - komputer zawieszal sie wyraznie czesciej (win 98, w2k
a nawet na Linuksie - RH 7.0) Czasami pod W98 nie startowal
(pojawial sie pusty pulpit). Po przejsciu na "zwykly" kontroler
praktycznie zapomnialem co to "zwisy". Wylaczylem to badziewie
w biosie i zapomnialem o nim :))

Pozdrawiam
Darek