bios nie pamieta roku

Autor: Bucz (bucz_at_@NOSPAMIX@@go2.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 18:54:10 MET DST

mam stara plyte ktora nie pamieta ustawionego roku w biosie tzn. po
zapisaniu zmian i wyjsciu wszystko pamieta tylko rok sie ustawia na 96
co dziwniejsze to na plycie nie ma bateryjki
chyba nie jest to jakis naped atomowy ktory sie wyczerpuje i za kilka
lat zacznie mi niezapamietywac miesiaca a potem dnia? hehehehe
dobra do rzeczy standardowy bios awarda updejtowany na nowszy a potem
zdeupdejtowany na starszy (moze to miec wplyw) plyta shutlle (czy jak
sie to pisze)
a i na plycie jest jakas czarna kostka i jest na niej narysowane ( cos
co przypomina budzik) i pisze dallas

diagnoza?

--
                         ...a ty kim jesteś by mnie oceniać...