Re: MSI K7T266 Pro2 - czego jej brakuje?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 02:22:41 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:3d668b96$1_at_news.home.net.pl...

> co ci powiem, warcraft3 slynie z "niestabilnosc" i dziwnych przypadkow:)
> ale jezeli wieszaja Ci sie inne gierki polecam opisac przypadki
> i moze cos pomozemy

Nie gram w żadne inne gierki 3D.

> 3 imho nie ma sensu, lepiej gf4 4200 lub radka 8500/9000
> - w szczegolnosci radek ma dobry stosunek moc/cena

ok, przemyślę to sobie.
Któraś z nich ma TV-out w formacie S-Video lub composite?

> odnoscnie USB2 ostatnio modny jest sbaudigy z firewire, a obecnie duzo
> sprzetu (kamery, aparaty, magnetowidy) ma to wyjscie, transfer jest
> wolniejszy niz w usb2 ale o wiele szybszy niz usb1

Myślisz, że USB2 nie przyjmie się i rynek wygra FireWire?
W końcu z tego co wiem, to FireWire ma mocne poparcie
wszystkich producentów którzy bawią się w SCSII, bo FireWire
to właściwie szeregowy interface SCSII... Ale czy ma to
zawsze zalety w stosunku do USB2 (poza szybkością)?