Re: MSI K7T266 Pro2 - czego jej brakuje?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 20:07:35 MET DST

> Nie gram w żadne inne gierki 3D.

a sproboj odpalic warcrafta z parametrem -opengl - jezeli nie pomoze sproboj
wymienic sterki do grafiki, nowe via4in1 itd...

> ok, przemyślę to sobie.
> Któraś z nich ma TV-out w formacie S-Video lub composite?

chyba kazda ma wersje z tv out

> Myślisz, że USB2 nie przyjmie się i rynek wygra FireWire?
> W końcu z tego co wiem, to FireWire ma mocne poparcie
> wszystkich producentów którzy bawią się w SCSII, bo FireWire
> to właściwie szeregowy interface SCSII... Ale czy ma to
> zawsze zalety w stosunku do USB2 (poza szybkością)?

nie uwazam ze USB2 sie nie przyjmie, tylko sadze ze jak na razie z
powodzeniem w kompie moze go zastapic firewire...

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\