Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 02:33:26 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:3d668c02_at_news.home.net.pl...
> pewnien sentyment wlasnie mam do goldstara:)

A ja mam skojarzenia jak najgorsze...
Poza tym, nie bez powodu firma zwykle zmienia nazwę.
Dobrej nazwy nie zmienia się... bo to może być samobójstwo firmy.

> nie wiem na ile to prawda, ale kiedy kupowalem monitor do wyboru mialem
> samsunga 700 i lg 795 i doradzono mi lg, wlasnie ze wzgledu na rzekome
> klopoty w korei,

Kto Ci doradził? Może sprzedawca nie mający lepszych pomysłów
na pozbycie się magazynu pełnego nieschodzących Goldstarów? ;-)

> ale z tego co widac samsung jest jedna z najlepiej
> rozwijajacych sie firm...

Właśnie... I ten rozwój ma mocne podstawy w niezawodnym sprzęcie
u klientów - ja do dziś używam 12-letniego telewizora 27" tej
marki - bez zarzutów, to samo równie wiekowy 14" monitor komputerowy
tej firmy, pracuje u szefowej w zaprzyjaźnionej aptece - bez problemów.
I ja nie jestem żadnym wyjątkiem...