Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: _Wojtek_ (wojtek_at_usun.to.z.adresu.rabobank.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:12:02 MET DST

> O McKinnleyu tez powiadano ze bedzie wymiatal w 64bitach a okazla zie
> troszke zalosny.

 i to ma byc jakis argument? McKinley to zupelnie inna architektura.
Prescott to po prostu troche szybsze P4 z hyperthreadingiem.

> Teraz tez tak bedzie i co z tego? Ludzie beda uzywac Hammerow jako
> szybkich Athlonow a jak bedzie odpowiedni soft to go po porostu
> zainstaluja i po klopocie. Z intelem to moze byc troszke bardzie
> stresujace :-)

jesli sie okaze ze Hammer bedzie taki super, bedzie mial SSE2, bedzie
bardziej wydajny od Prescotta, beda pod niego plyty z chipsetem
sensowniejszym niz VIA i w dodatku zaczna sie pojawiac powazne aplikacje
64bit, to sam go sobie kupie. Nie musze miec P4. Tyle tylko ze nie wierze w
propagande AMD i smiesza mnie te tlumy fanow AMD, ktore juz teraz wiedza ze
Hammer to osmy cud swiata...