Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 19:07:57 MET DST

> jesli sie okaze ze Hammer bedzie taki super, bedzie mial SSE2, bedzie
> bardziej wydajny od Prescotta, beda pod niego plyty z chipsetem
> sensowniejszym niz VIA i w dodatku zaczna sie pojawiac powazne aplikacje

probowales kiedys walczyc z i810?:) to moze intel zacznie produkowac
chipsety do amd to bedziesz zadowolony... (intel mania)

> 64bit, to sam go sobie kupie. Nie musze miec P4. Tyle tylko ze nie wierze
> propagande AMD i smiesza mnie te tlumy fanow AMD, ktore juz teraz wiedza
ze

a mnie smieszy intel... mowia tyle o swojej przewadze, przekielbasiaja
benchmarki, sponsoruja oprogramowanie, robia wszystko zeby ku[powac ich
procki, ale i tak nie dobija amd:) dlaczego? bo kazdy chce wyciagnac jak
najwieksza sume kasy z kazdego klijenta...

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\