Re: Do ryczaltowcow NETII

Autor: Paweł Florczak (pawflo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:11:38 MET DST

> Mialem to samo z Pentagramem Predator - nic nie pomagalo, nawet najnowsze
> stery - kicha i juz. Dopiero Pentagram Omen poszedl na max (czyli u mnie
> 46 - 48).
> Problemy z Netia sa znane - nie kazdy modem radzi sobie z ich callbackiem.

Ktora wersje pentagram omen posiadasz?Ja 1 i niestety nie dziala wogole
tzn.nie odbiera polaczenia gdy do mnie oddzawniaja.Jak masz
skonfigurowany,wpisujesz jakos komende w Panel
sterowania>Modemy>Wlasciwosci>Polaczenie>Zaawansowane> Dodatkowe
ustawienia .

Czy komus dziala callback na omen 1?
Jaki inny tani modem polecanie,tak zeby netia chodzila ok?
Pozdrawiam