Re: Do ryczaltowcow NETII

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 16:29:27 MET DST

"See_you" <seefiveyou_at_poczta.easy.pl> wrote

> Jestem na netii od 1,5 roku i polaczenie ciagle stabilne - 53.333,

Niezle, mi sie nie rozpedza powyzej 46 - 48.

> 70 zl za 100 godzin (stara promocja)
> - jakosc wyjscia za granice bez porownania lepsza z tpsa,
> najczesciej, moj sasiad z sdi czy inny z isdn-tpsa nie maja takieko
transferu z USA jak ja na
> zwyklym dialupie netii.
> Oplaca sie zalozyc netie dla samej roznicy w jakosci internetowych laczy
zagranicznych,
> zreszta sprawdz to na callbacku.

Absolutna prawda - z tej samej przyczyny mam Netie.

Kolega ktoremu modem negocjuje 33600 i jest to 56000 - niech przy wolnej
gotowce zmienia modem.
Mialem to samo z Pentagramem Predator - nic nie pomagalo, nawet najnowsze
stery - kicha i juz. Dopiero Pentagram Omen poszedl na max (czyli u mnie
46 - 48).
Problemy z Netia sa znane - nie kazdy modem radzi sobie z ich callbackiem.

adam