Re: Do ryczaltowcow NETII

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 23:02:10 MET DST

"Paweł Florczak" <pawflo_at_poczta.onet.pl> wrote

> Ktora wersje pentagram omen posiadasz?Ja 1 i niestety nie dziala wogole
> tzn.nie odbiera polaczenia gdy do mnie oddzawniaja.Jak masz
> skonfigurowany,wpisujesz jakos komende w Panel
> sterowania>Modemy>Wlasciwosci>Polaczenie>Zaawansowane> Dodatkowe
> ustawienia .
>
> Czy komus dziala callback na omen 1?
> Jaki inny tani modem polecanie,tak zeby netia chodzila ok?
> Pozdrawiam

Sory Pawel, cos mi sie popieprzylo z tym modemem. Mam owszem Pentagrama ale
Fanatic.
Wybieralem miedzy Omen a Fanatic ale finalnie wzialem ten drugi stad utkwil
mi w glowie ten Omen.
Jezeli pytasz o to jaki modem jest stabilny na Netii to ja bez dwoch zdan
moge polecic Pentagram Fanatic.
Wybralem go po testach w Komputer Swiecie, ktory jako jedyny rzetelnie
przetestowal skutecznosc callbacku i predkosci osiagane przy polaczeniach z
Netia (jak i kilkoma innymi prowajderami). Skutecznosc byla 100% ale
predkosci ... tu modem byl czuly na jakosc lini i odleglosc od centrali -
wszystko sie potwierdza z mojego doswiadczenia z tym modemem przez ostatnie
kilka miesiecy. Laczenie moze nie jest 100% (ale prawie, powiedzialbym 95%),
zas predkosc min. 45333, zarzylo sie, ze rozbujal sie pare razy do 48000.
W tej chwili on zdaje sie kosztuje ok 99 zlotych tyle, ze to jest V90 - na
razie to i tak nie ma znaczenia ale niedlugo V92 bedzie bardziej powszechne.

Jezeli chodzi o twojego Omena zrob tak, najpierw najnowsze stery ze strony
Multimedia Vision. Jak to nie pomoze pisz do ich supportu - tam pracuja
swietni ludzie. Przed Fanaticem mialem u siebie jakis czas Predatora USB
(kumpel chcial mi go odstapic) ale mialem problemy i czlowiek z serwisu
stawal na glowie zeby mi to dzialalo dobrze wysylajac stery, ktorych jeszcze
nie bylo na oficjalnej stronie.

Test KS byl w numerze 9/02 i wygral go Omen 2, kosztujacy 55 zlotych ale
niestety juz go nie mam i nie moge wiecej pomoc.

Co do konfiguracji - mi wystarczyla instalacja z pliku, ktory dostalem z
Internetii. Nic nigdy nie grzebalem i chodzi OK.

adam