Re: Jaki Flatron? A moze Philips?

Autor: Grzegorz (greg_k_at_poczta.fm)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:49:33 MET DST

> Jak gdzieś pisałem, pracowałem kiedyś na 107 MP (to "M" w oznaczeniu to
> Multimedia, czyli wbudowane głośniki, gniazdo słuchawkowe i mikrofonowe).
> Przyznam, że swego czasu byłem z niego zadowolony. Teraz pracuje na nim
moja
> siostra (grafik komputerowy) i również nie marudzi. Wkurzała mnie tylko
> spora wypukłość kineskopu - obecnie pracuję na LG Flatron 915 FT+ i mogę
> stwierdzić, że nowa technologia wnosi sporo nowości i ulepszeń, ale seria
> Brilliance 107 to dobre monitorki.
>
> Pozdrawiam,
> Sniper

Dzieki! Co prawda liczylem na wiecej opinii, ale wobec braku innych ta jest
szczegolnie cenna:) Czy naprawde monitory Philipsa sa tak malo popularne
wsrod uzytkownikow tej grupy? Zastanawia mnie tylko fakt, ze w nazwie
kineskopu jest Real Flat. Byc moze monitor na ktorym pracowales (z
oznaczeniem MP) jest jakas starsza odmiana stad wypuklosc kineskopu...
Pozdrawiam,
Greg