Re: monitor 19

Autor: Grzegorz Kozakiewicz (g.kozakiewicz_at_nospamcoad.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:48:05 MET DST

a wiesz co tak sobie teraz pomyslalem ze moze kup sobie LCD
15" oczywiscie sa znacznie zdrowsze no i wyrazniejsze no i (nie starsze niz
rok nie robia rozmazow)

15" jest praktycznie duza jak 17"
moge ci podac tylko przyklad ktory osobiscie sprawdzalem
19" CTX nie trinitron jest o 1,5 cm wieksza w przekontnej od 17" lcd samsung

Grzegorz Kozakiewicz
graphic/user interface/web designer
COAD IT Polska
65-069 Zielona Gora