Re: Jaki Flatron? A moze Philips?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 13:06:02 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" napisał:

> Zastanawia mnie tylko fakt, ze w nazwie kineskopu jest
> Real Flat. Byc moze monitor na ktorym pracowales (z
> oznaczeniem MP) jest jakas starsza odmiana stad
> wypuklosc kineskopu...

Możliwe. Nie przyglądałem się ostatnio monitorom Philipsa (jakoś mało ich w
sklepach, więc się chyba w oczy nie rzucają). Fakt ten potwierdzałoby twoje
zdanie, że ten monitor ma bardzo którki kineskop. Z tego co pamiętam, mój
107 MP był tak wielki jak obecne LG Flatron 915 FT+. Prawdopodobnie Philips
zmienił linię technologiczną, ale ze względów marketingowych zachował stare
oznaczenia - być może jakiś SERIAL tylko się zmienił.

Chyba najlepszym miernikiem jakości monitora jest własne zdadnie. Zobacz jak
pracuje ten model, porównaj z innymi. Przetestuj w wysokich
rozdzielczościach, z mocnym odświeżaniem. Jeśli będzie odpowiadał twoim
potrzebom, cenowo nie zwali cię z nóg, to możesz kupić. W końcu ty będziesz
na nim pracował.

Pozdrawiam,
Sniper