Re: Jaki Flatron? A moze Philips?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 11:11:48 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" napisał:

> Zastanawiam sie nad zakupem Philipsa Brilliance 107P.
> Przemawia za nim stosunkowo niska cena, niewielkie wymiary
> monitora (krotki kineskop!) i wreszcie calkiem konkretne parametry
> techniczne.

Jak gdzieś pisałem, pracowałem kiedyś na 107 MP (to "M" w oznaczeniu to
Multimedia, czyli wbudowane głośniki, gniazdo słuchawkowe i mikrofonowe).
Przyznam, że swego czasu byłem z niego zadowolony. Teraz pracuje na nim moja
siostra (grafik komputerowy) i również nie marudzi. Wkurzała mnie tylko
spora wypukłość kineskopu - obecnie pracuję na LG Flatron 915 FT+ i mogę
stwierdzić, że nowa technologia wnosi sporo nowości i ulepszeń, ale seria
Brilliance 107 to dobre monitorki.

Pozdrawiam,
Sniper