Re: Plyta glowna - prosze o pomoc.

Autor: Lukasz (lookaszg_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 23:33:52 MET DST

, tak że jedyna pewna
> metoda, to poprostu wypróbować, chyba że wkładałeś tam kiedykolwiek jakieś
> dimmy i działały.

tak, jest caly czas 32 mb jedna kostka i dziala

Są to niestety jedynie rozważania ponieważ, jeżeli dobrze
> pamiętam, chipset Intel VX buforuje tylko 64MB RAM czyli wszystko co
włorzysz
> ponad to może być pokazywane przez płytę, ale nie będzie wykorzstane
>
> jpn>

Hmm.. to nie wiem czy wobec tego jest sens kupowac dwie kostki po 64 skoro
tylko jedna bedzie wykorzystana. Wobec tego jak to sprawdzic, skoro bedzie
pisalo ze naprzyklad wykrywa 128 mb ramu, to co mam zrobic zeby wiedziec ze
tyle jest wykorzystywane a nie tylko polowa ? jest jakis program do tego,
czy moze windows ma juz cos takiego ( uzywam 98se)

Dzieki z gory za pomoc. !