Re: Plyta glowna - prosze o pomoc.

Autor: scorpio5_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Thu 22 Aug 2002 - 22:43:50 MET DST

Lukasz <lookaszg_at_wp.pl> napisał(a):

> Witam, mam plyte glowna sq594 (starszy model) . instrukcja do niej znajduje
> sie na tej stronie : http://www.bcmcom.com/tech/sq594/594-man.pdf . No i
> mam takie pytanie. Czy moge do niej włożyc dwie kości Dimm po 64 mb zeby
> miec 128. Gostek w serwisie mowil ze spokojnie moge, ale na stronie 20 tej
> instrukcji pisze ze mozna chyba tylko wkladac dimmy do 32 mb jedna kostka .
> Ale nie znam sie na tym dobrze, wiec prosze powiedzcie jak jest naprawde :)
> Licze na wasza pomoc i z gory dziekuje.
>
> Lukasz.

> [...]
dimmy 64MB powinny być obsługiwane, aczkolwiek na wielu tych początkowych
płytach ze złączami dimm te gniazda wogóle nie działały, tak że jedyna pewna
metoda, to poprostu wypróbować, chyba że wkładałeś tam kiedykolwiek jakieś
dimmy i działały. Są to niestety jedynie rozważania ponieważ, jeżeli dobrze
pamiętam, chipset Intel VX buforuje tylko 64MB RAM czyli wszystko co włorzysz
ponad to może być pokazywane przez płytę, ale nie będzie wykorzstane

jpn>