Re: Drukarka do 250zl

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 23:40:23 MET DST

Użytkownik "Adamos" <adamos7_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam, musze do soboty rana kupic drukarke do 250zl, jej zadaniem bedzie
> drukowanie tekstu, rysunkow, wykresow itp. zadnych zdjec golych bab itd,
> takze zbyt duzych wymagan nie mam, poza tym ze musi byc nowa i posiadac
> pelne kartridze, interesuje mnie kilka modeli, m.in.:
> - hp 656c,
> - lexmark z35.
> Jesli ktos z Was posiada taka drukarka, badz inna lecz w granicach 250zl,

o ile się orientuję, to na giełdzie komputerowej jest chyba szansa kupić za
250zł HP845C, a to zdecydowanie lepszy wybór niż HP656, która jak wieść
niesie wcale nie jest produktem HP, a jedynie ukrywa się pod jego marką.
Co do pełnych kartridży, to na HP nie licz - w nowych drukarkach zamiast
przyzwoitej ilości leją jak najmniej mogą - np. HP845 ma w czarnym bodajże
14ml!