Re: Do ryczaltowcow NETII

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 08:44:12 MET DST

"M.G." <marcogal_at_poczta.onet.pl> wrote in message...
> Czesc,
> chce zapytac jak to jest laczac sie na callback do netii czy TPSA nalicza
> impuls ktory wykonuje dzwoniac pod nr dostepowy Netii ? Czy nie ?
> Jakies opinie na temat ryczalt "internet noca", moze ktos zechce napisac
> swoje uwagi ?
> Ktos kto korzysta z tego lub podobnych pakietow. Moze jakies porownanie do
> tpsa ?

Ryczalt to jedno a callback zupelnie co innego.
Jestem na netii od 1,5 roku i polaczenie ciagle stabilne - 53.333,
70 zl za 100 godzin (stara promocja)
- jakosc wyjscia za granice bez porownania lepsza z tpsa,
najczesciej, moj sasiad z sdi czy inny z isdn-tpsa nie maja takieko transferu z USA jak ja na
zwyklym dialupie netii.
Oplaca sie zalozyc netie dla samej roznicy w jakosci internetowych laczy zagranicznych,
zreszta sprawdz to na callbacku.
Za polaczenie czllbackiem przez tpsa placisz jak za normalny impuls ale i tak sie oplaca.
See_you