Re: klopoty - Asus A7V333-RUF i dzwiekowka na plycie = padaka

Autor: Kuba vel Torki (torquem_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 14:24:37 MET DST

Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 13:52:21 -0700, "Arek >>>"
<arekzieminski_at_poczta.onet.pl> cichutko powiedział o:

>Jedyne co moge polecic to wymieniaj ta plyte i to szybko , powiedz jeszcze
>jaki masz revision .
>Znajomy ktoremu polecilem tego wlasnie Asusa zreszta sam tez go mam , mial
>problem z radeonem ( wyklinal mnie za to ze mu ja polecilem ze szkoda
>gadac ) Jednak wymienil na druga i szczerze mowiac jest zadowolony i to
>baaaardzo ( mowi ze najleszpa plyta jaka mial ) niestety po przejsciach .
>
>Sumujac jak bedziesz wymienial tego Asusa zobacz czy nie ma takich tylko w
>nowych pudelkach . I wymien go jak najszybciej .

Kurcze właśnie dlatego ją kupiłem, bo byłem przekonany, że nie będzie
problemów.
A jak wygląda "nowe" pudełko. Bo moje jest takie dość małe srebrnoszare
z tęczowym napisem A7V333. A w środku miałem instrukcję z wkładką
updateową. Niestety nie pamiętam teraz revisionu (ale wydaje mi się coś
1.02??).

pozdrawiam
kuba