Re: klopoty - Asus A7V333-RUF i dzwiekowka na plycie = padaka

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 22:52:21 MET DST

"Kuba vel Torki" <torquem_at_kki.net.pl> wrote in message
> Witam wszystkich,
>
> Nie miałem kłopotu, to sobie kupiłem Asusa :(.
> Zaczęło się od problemów z SB Livem, który nie chciał jednocześnie
> działać z Raidem Promise'a na płycie - pod W2K szarpał i rzęził ale
> chodził, a pod 98SE przy próbie skopiowania większego pliku (niż 20-pare
> mega) zwis i to twardy.
> Wyjąłem bydlaka i postanowiłem odpalić firmowy codec dzwięku jaki mi
> dostarczyła firma ASUS na płycie. (myślałem naiwny, że skoro
> zintegrowany to będzie wszystko ok).
> Otóż problem polega na tym, że po kupieniu płyty (czyli około 1,5
> [...]

Jedyne co moge polecic to wymieniaj ta plyte i to szybko , powiedz jeszcze
jaki masz revision .
Znajomy ktoremu polecilem tego wlasnie Asusa zreszta sam tez go mam , mial
problem z radeonem ( wyklinal mnie za to ze mu ja polecilem ze szkoda
gadac ) Jednak wymienil na druga i szczerze mowiac jest zadowolony i to
baaaardzo ( mowi ze najleszpa plyta jaka mial ) niestety po przejsciach .

Sumujac jak bedziesz wymienial tego Asusa zobacz czy nie ma takich tylko w
nowych pudelkach . I wymien go jak najszybciej .