Re: klopoty - Asus A7V333-RUF i dzwiekowka na plycie = padaka

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 04:32:44 MET DST

> Kurcze właśnie dlatego ją kupiłem, bo byłem przekonany, że nie będzie
> problemów.

Najlepszym zdarzaja sie bledy , gwarantuje ze plyta jest swietna, i napewno
drugiej trefnej nie trafisz .
Mowisz ze masz pecha ja zlamalem noge 4 tyg temu po czym 5 minut pozniej
zerwal sie kabel od netu ktory wisi na 10 pietrze ,tydzien pozniej zjaral mi
sie zasilacz , razem z BIV z 70 GB danych :( ( do tego firma od ktorej
kupilem dysk padla i musze wysylac go do Taiwanu za co zaplace 100 zl ) i
kto tu ma pecha :( .
Na szczescie wszystko wraca do normy, humor tez mi sie poprawia , tobie tez
tego zycze :) a plyta jest swietna wiec smigaj bez zastanowienia i ja
wymienial a jezeli chodzi o revision to napewno sa juz najnowsze .
Swoja strona ja mam jeden z pierwszych i od poczatku dziala super wiec to
pewnie nie to .
Pozdrawiam.

Arek