Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 10:24:50 MET DST

> Niestety 3 to troche malo aby uznac tel liczbe za
> m i a r o d a j n a p r o b e s t a t y s t y c z n a.

O czym ty mówisz ......?...............
ja przedstawiam swoja opinię na temat K7s5a
na podstawie tego co widzę u siebie i wśród znajomych
a ty próbujesz ustalać jakąś "stastystykę z powietrza "
wykazując mi i innym na grupie ->
że , moje 3 to za mało .......do twojego c z e g o ś . (!!!!!)

nic tylko soczysty uśmiech . :-)))
Osłabiłeś już chyba Wszystkich ty mój "Mały Statystyczku".

Tak , poczułem się urażony .
Pamiętaj , że "superwypasienie komputera"
to n i e t y l k o m o ż l i w o ś c i p ł y t y g ł ó w n e j !
Nie degraduj się.

Prawdę mówiąc to tyle KASY wlepiłem ostatnio w mojego domowego kompa,
( byłby w połowie nowy samochód dla syna ) że już nie wiem
co mogę jeszcze dokupić z istniejącego sprzętu i peryferii.... .
Wszystko c h y b a już posiadam - (jak na razie)
Pochwalę się ( chyba mogę ?) moim ostatnim zakupem do domu :
E-10 z drukarką termosublimacyjną P-400......

Uważam że twoja wypowiedź o m o i m
" s u p e r w y p a s i o n y m k o m p u t e r z e " na ESC-ie
nie jest zbyt stosowna ( i grzeczna ) i może urazić również
innych użytkowników tych płyt ,
mających na wyposażeniu sprzętowym wszystko co jest dostępne
( lub im potrzebne ) i o w i e l e w i ę c e j (!!!)
niż ty m o ż e s z posiadać w domu lub c h c i a ł b y ś posiadać
z racji swoich nawet b.wysokich nakładów przeznaczonych na ten cel.

To , że posiadam K7S5A nie oznacza ,że nie mam wypasionego
komputera domowego. Ź l e t r a f i ł e ś tym razem, bo założyłeś
że tylko ubodzy użytkownicy PC moga kupować ECS-a do domu .
A tak nie jest.

       WNIOSEK:
No cóż ,musisz mieć coś jeszcze ....o p r ó c z f a n t a z j i .....synku!

Pa j.peli

P.S.
Mogę jeszcze t y l k o zmienić płytę główną z ECS-a na innego producenta ,
tylko po co wymieniać coś co spełnia moje oczekiwania -> może tylko dla
szpanu i "statystyki z powietrza" ?