Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 10:22:51 MET DST

> No to świetnie - tylko nie rozumiem dlaczego właściciele ECSa zazwyczaj
> mówią innym - ni kupuj droższej płyty nie ma sensu. Tak samo w większości
> zaprzeczają temu, że te płyty najzwyczajniej w świecie sprawiają problemy w
> niektórych konfiguracjach. Nie bierz tego do siebie ale taka jest tendencja.
> Ja osobiście nie mówię nie bierz Asus-a bo za drogi, nie bierz KT3 Ultra bo
> za droga itd... Znam (staram się znać) wady i zalety róznych podzespołów, a
> potem wybieram te których wady są dla mnie nieistotne a zalety istotne. Znam
> [...]

Witam.
Dyskusje na temat wyższości ( lub niższości ) płyt ESC nad innymi
uważam , że i tak są jałowe i w dużym stopniu pozbawione obiektywizmu .

Ja mam ECS K7S5a ( jak już wiecie ) i jest to moja 10 ( dziesiąta) kolejna
płyta główna od 1991 roku i działa bezawaryjnie.
Moja 9 - ECS-K7VZA padła po prawie roku. Nie narzekam,
producent wymienił mi ją na K7S5a, którą wmontowałem i działa O.K.

Pamiętajmy,że jesteśmy zmuszeni wymieniać płyty bazowe
w stosunkowo krótkim okresie czasu ( krótszym niż okres gwarancji)
            Więc czym się przejmujemy?
Czy nie lepiej przeznaczyć siły i energię - nie na jałowe rozmowy o ECS -
tylko na to , żeby * Nas Wszystkich* było stać za rok wymienić choćby
płytę bazową na bardziej doskonałą technicznie ........?

pozdraw. j.peli.