Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 10:38:23 MET DST

On Wed, 21 Aug 2002 10:24:50 +0200, "Peli" <ipam_at_wp.pl> wrote:

>O czym ty mówisz ......?...............
>ja przedstawiam swoja opinię na temat K7s5a
>na podstawie tego co widzę u siebie i wśród znajomych
Oczywiscie. Tylko zauwaz, ze jeszcze ktos sie nabierze i pomysli, ze
skoro tych trzech jest zadowolonych to musi byc swietna plyta.

>a ty próbujesz ustalać jakąś "stastystykę z powietrza "
Pokaz mi w ktorym miejscu.

>wykazując mi i innym na grupie ->
>że , moje 3 to za mało .......do twojego c z e g o ś . (!!!!!)
Chyba si ekompletni enie zrozumielismy :-/

>nic tylko soczysty uśmiech . :-)))
>Osłabiłeś już chyba Wszystkich ty mój "Mały Statystyczku".
Nie spoufalaj sie.

>Tak , poczułem się urażony .
Ojej to przepraszam.

>to n i e t y l k o m o ż l i w o ś c i p ł y t y g ł ó w n e j !
>Nie degraduj się.
Czy ja to gdzies napisalem?

>Prawdę mówiąc to tyle KASY wlepiłem ostatnio w mojego domowego kompa,
>( byłby w połowie nowy samochód dla syna ) że już nie wiem
>co mogę jeszcze dokupić z istniejącego sprzętu i peryferii.... .
To wreszcie kase wpakowales w peryferia czy w sam komputer?

>Wszystko c h y b a już posiadam - (jak na razie)
Gratuluje. RenderDrive RD3000 tez?

>Pochwalę się ( chyba mogę ?) moim ostatnim zakupem do domu :
Jesli Ci to poprawi samopoczucie/dowartosciuje......

>E-10 z drukarką termosublimacyjną P-400......
Fajnie ale to wciaz peryferia :-)

>Uważam że twoja wypowiedź o m o i m
>" s u p e r w y p a s i o n y m k o m p u t e r z e " na ESC-ie
>nie jest zbyt stosowna ( i grzeczna ) i może urazić również
>innych użytkowników tych płyt ,
Mysle, ze mniej niz ta ktora mam watpliwa przyjemnosc czytac.

>mających na wyposażeniu sprzętowym wszystko co jest dostępne
>( lub im potrzebne ) i o w i e l e w i ę c e j (!!!)
Ilu takich jest? :-)

>niż ty m o ż e s z posiadać w domu lub c h c i a ł b y ś posiadać
>z racji swoich nawet b.wysokich nakładów przeznaczonych na ten cel.
Skad wiesz jakie ponosze naklady? :-)

>A tak nie jest.
W ilu % wypadkow?

> WNIOSEK:
>No cóż ,musisz mieć coś jeszcze ....o p r ó c z f a n t a z j i .....synku!
Kim jestes, ze odnosisz sie do mnie w ten sposob? Do swojej corki
mowie: coreczko, a nie wydaje mi sie zebys byl moim ojcem (on nie
pisze na p.c.p)
Zmien wiec ton czlowieku.

>Mogę jeszcze t y l k o zmienić płytę główną z ECS-a na innego producenta ,
>tylko po co wymieniać coś co spełnia moje oczekiwania -> może tylko dla
>szpanu i "statystyki z powietrza" ?
Nikt Ci nie kaze.

POzdrawiam
GLide

PS. mam nadzieje, ze sie dowartosciowales..... tatusku...... :-)