Pomocy! MSI KT3Ultra

Autor: proniewicz_at_poczta.fm
Data: Wed 21 Aug 2002 - 10:51:43 MET DST

Czesc!
Posiadam Athlona xp na MSI KT3 Ultra + 256 ddr i wszystko pieknie az do
dzisejszego dnia> zaczelo sie od tego ze zostawilem komputer wlaczony na noc
i rano zauwazylem ze cos strasznie zmulil wiec zrobilem restart po ktorym
pojawil sie niebieski ekran oznajmujacy mniej wiecej cos takiego "konflikt
sprzetowy wylacz w Biosie buforowanie pamieci ....." to tak w przyblizeniu
dodam ze nawet kiedy probowalem uruchomic system w trybie awaryjnym nie dalo
sie poniewaz ciagle wyskakiwalo to samo niebieskie okno wiec ja nie swiadomy
uzytkownik systemy Win XP pomyslalem ze pomoze format dysku i zainstalowanie
wszystkiego od nowa i tu sie sporo zdziwilem poniewaz po formacie okazalo
sie ze okno pojawia sie dalej. Zainstalowalem Win Me (dalo sie) lecz chodzi
jakos dziwnie wiesza sie i wogole , Prosze was pomozcie bo juz slyszalem
rozne opinie ze reset biosa tylko nie wiuem ktora zworka na tej plycie (jak
ktos woie to rowniez prosze o pomoc , ze pamiec etc.... i jestem w kropce .
Pomozcie !!!

Pozdrawiam

Michal