Re: Tania karta graficzna

Autor: 666 (szescszesc66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 09:47:03 MET DST

Krzysiek
> 666
>
> Takie testowania to wiesz gdzie se mozesz... :P

Najwyrazniej do ciebie nie dociera, ze golym okiem widac, ze gra
chodzi plynniej przy karcie z wieksza iloscia ramu. Nawet slepy by
to odroznil.

> Bo do 800x600 w zupelnosci wystrczy 32MB

Taka opinie to wiesz gdzie se mozesz... :P
Nic nie uzasadniles, podczas gdy podalem ci przyklad gry wykorzystujacej
tekstury zoptymalizowane do kart w wersji 64mb i na kartach z mniejsza
iloscia ramu chodzi to wszystko wolniej, a takze gorzej wyglada (bo zeby
uzyskac plynna gre na karcie 32mb trzeba wybrac tekstury zoptymalizowane
dla 32mb, ktore znacznie gorzej wygladaja - takze w 800x600).

> Jak ktos lubi slide-show to prosze bardzo.

Slide-show to dla mnie ponizej 25 fps, a tak zle z tymi kartami nie jest,
zreszta
dyskusja toczy sie o roznice w jakosci i predkosci miedzy wersjami 32 i 64mb
przy
karcie mx. To nie ja napisalem ze gf 256 jest wolniejszy.

Pozdrowienia