Re: Tania karta graficzna

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 11:24:47 MET DST

"666" <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Najwyrazniej do ciebie nie dociera, ze golym okiem widac, ze gra
> chodzi plynniej przy karcie z wieksza iloscia ramu. Nawet slepy by
> to odroznil.

Nie podales dokladnych specyfikacji obu kart wiec nie dociera :)

> Slide-show to dla mnie ponizej 25 fps, a tak zle z tymi kartami nie
> jest,

Niestety jest, wystrczy ze pojawi sie wiecej obiektow wiecj postaci i juz
spadaja Ci klatki do 20...

> zreszta dyskusja toczy sie o roznice w jakosci i predkosci miedzy
> wersjami 32 i 64mb przy karcie mx.

Wiem.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!