Re: Tania karta graficzna

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 00:03:57 MET DST

On 20 Aug 2002 11:02:12 +0200, cenzor_at_poczta.onet.pl wrote:

>Trochę nie masz racji. Wielu producentów dobrych płyt inwestowała w porządną
>obsługę portu AGP. Najlepsze płyty potrafiły wytrzymać nawet 10A, co ze sporą
>górką spełniało potrzeby "krwiożerczych" układów GF 256. Niestety niektóre
Oczywiscie. Sam mam jeszcze na chodzie BH6 1.1 na ktorej kiedys CLAP
nie zrobil zadnego wrazenia.

>zasilacze w puszkach tego nie wytrzymywały i robiły się problemy: albo
>notoryczne wieszanie, albo uszkodzenie płyty.
Podle to musialy byc zasialcze.

>Oooch, a jakże by inaczej. Sam test w 800x600 i 16 bitach jest raczej mało
>miarodajny. Do tego trzeba obowiązkowo poeksperymentować z ustawieniami
>antyaliasingu (na marginesie: najnowszy Matrox to poezja).
Pytalem serio. Twoja odpowiedz i wzmianka o antyaliasie - pamietajac,
ze romawiamy na temat GF2 MX jest raczej smieszna. Wiadomo, ze przy
sposobie realizacji tego efektu przez GF2 jego uruchamiane na GF2 MX
to poroniony pomysl. (moze smilea powinienes dodac?)

Pozdrawiam
GLide