Re: Kabel USB w HP845

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 00:13:55 MET DST

> taki
>
> a czemu były? :)
bo teraz jestem użytkownikiem Epsona 685

> i jak sie to cudo sprawowało?
dobrze, stosunkowo tania eksploatacja bo można bez problemu napełniać -
dotyczy to przedewszystkim czarnego
> Mam obecnie HP400 i zamierzam nabyć coś nowego niedrogiego. W związku z
tym,
> że od 6 lat moja HP sprawuje się bardzo dobrze, to dalej zaufam HP.
I dobrze

> W sumie zastanawiam się nad HP920 ale chyba sobie daruje - jakość wydruku
> 845 pewnie i tak mnie zadowoli.
Jak masz HP400 to napewno, moim zdaniem do 920 nie warto dopłacać, chyba, że
chcesz drukować zdjecia w dużych ilościach to wtedy warto pooglądać
dokładnie wydruki.

--
Pozdrawiam,
Cooger